Kaip saugiai miegoti su žindomu kūdikiu

in

Žindymas naktimis yra vienas iš būdų mamai pailsėti daugiau, vien dėl šios priežasties miegojimas su žindomu kūdikiu yra patrauklus. Taip pat mamos kūnas atsiliepdamas į kūdikio žindimą išskiria hormonus, kurie skatina mamą atsipalaiduoti ir apsnūsti. Todėl net ir neplanuojant žindyti ir miegoti kartu su kūdikiu žindančiai mamai rekomenduojama pasitikrinti savo miego vietą ir ją įsirengti taip, kad būtų saugu užmigti su žindomu kūdikiu, jeigu netyčiomis taip nutiktų.

Visų pirma reikia atkreipti dėmesį į fizinį saugumą:

  • Kūdikis turi būti apsaugotas nuo iškritimo iš lovos, taip pat įsitikinta, kad jis niekur negali įstrigti ar įkristi. Visi plyšiai – galvūgalio, kojūgalio, tarp lovos ir sienos ar kitų baldų turi būti saugiai užsandarinti.
  • Kartais paprasčiau perkelti čiužinį nuo lovos rėmo ant grindų ir padėti jį viduryje kambario.
  • Lovos čiužinys turi būti standus, neįdubti, jokių papildomų patiesalų, kailių, pledų ar pan. Dalykų neturi būti.
  • Čiužinys turi būti aptrauktas standžai paklode su gumomis.
  • Ant čiužinio neturi būti jokių kitų daiktų išskyrus pagalvę ir lengvą apklotą mamai.

Niekada nemiegokite su kūdikiu ant sofos, fotelio, sėdmaišio, vandens lovos ar kokio kito netolygaus, judančio paviršiaus! Geriausia net nemaitinti vaiko gulint ant tokių paviršių – kartais nuovargis gali mus nugalėti.

Kūdikis turėtų būti sveikas ir išnešiotas, taip pat:

  • Turėtų turėti galimybę atvirsti ant nugaros pažindžius. Nugarytė neturėtų būti paremta.
  • Aprengtas lengvai ir neužklotas.

Į lovą su kūdikiu negalima priimti kitų vaikų ir/arba gyvūnų. Jeigu miegate su kitais vaikais, jie turėtų miegoti už tėčio ir mamos, toliau nuo kūdikio.

Kada nemiegoti su kūdikiu:

  • Turite viršsvorio
  • Rūkėte nėštumo metu
  • Rūkote ar rūko jūsų partneris
  • Jei miegate ant nekieto ir nepralaidaus orui paviršiaus, sofos, fotelio, sėdmaišio
  • Naudojate daug pagalvių, plunksnų čiužinį, avies kailį
  • Karštuose kambariuose
  • Jei yra vaikų, kurie gali ateiti į lovą
  • Jei yra gyvūnų, kurie gali ateiti į lovą
  • Jei yra didelių pliušinių žaislų, galinčių uždengti vaiko veidą
  • Jei vaikas miega ant pilvo.
  • Naudojate raminamuosius ar migdomuosius vaistus,
  • Jeigu pavartojoje alkoholio
  • Jeigu esate pervargę ar sergate.

Atsiminkite, kad kiekviena situacija yra kitokia ir nėra 100-io suagumo garantijos. Naudodamasi šia informacija pasitelkite ir savo išmintį, kad atrastumėte kas yra geriausia jūsų situacijoje.

Jei nerimaujate dėl to, kad miegant kartu su kūdikiu jis niekada neišeis į savo lovą, skaitykite “Niekada nemiegosiu su vaiku vienoje lovoje!

     

2017  metų paskaitų tvarkaraštis

Lapkričio 18 d. Dvynukų žindymas 11 val.

Lapkričio  20,22,27,29 d. Žindymo kursai "Lengva motinystė"  rytinė grupė nuo 9 val. vakarinė grupė nuo 18 val.

Gruodžio 13 d.  "Žindymas užimtoms mamoms" 18 val.

Sausio 15, 17, 22, 24 d. Žindymo kursai "Lengva motinystė"  rytinė grupė nuo 9 val.

 

Renginiai

2017-2018  metų paskaitų tvarkaraštis

Gruodžio 6 d. "Papildomas kūdikių maitinimas" INTERNETU GYVAI 9 val.

Gruodžio 6 d. ""Nujunkymo menas" INTERNETU GYVAI 11 val.

Gruodžio 13 d. "Žindomų kūdikių elgesys" INTERNETU GYVAI 9 val.

Gruodžio 13 d.  "Žindymas užimtoms mamoms" 18 val.

Sausio 11 d. prasideda "Pakankamai geri tėvai. Saugaus prieraišumo rato programa".  Rytinė grupė nuo 9.30 val. vakarinė grupė nuo 18.30 val. Vilniuje.

Sausio 15, 17, 22, 24 d. Žindymo kursai "Lengva motinystė"  rytinė grupė nuo 9 val.

Sausio 15 d. paskaita "Prieraišumas iki ir po trejų"  18 val.

Sausio 17 d. paskaita "Brolių sesių santykiai. Emocijų raiška" 18 val.

Sausio 22 ir 24 d. dviejų dalių paskaita "Prieraišumas ir tėvų autoritetas" 18 val.

Sausio 27 d. Dvynukų žindymas 11 val.

© Zindymas.lt Be svetainės savininkų leidimo informaciją kopijuoti ir platinti draudžiama. Svetainėje pateikiama medžiaga yra informacinio pobūdžio ir neatstoja specialistų konsultacijos. Informaciją stengiamės kaip galima greičiau atnaujinti, kad ji atititktų naujausius mokslinius tyrimus, tačiau neišvengiamai gali likti klaidų ir netikslumų. Todėl esant problemoms geriausia yra kreiptis į specialistus.